Qnap NAS TS-212 met Asterisk

Speciaal voor Asterisk-gebruikers een apart forum voor Budget Phone accounts.
Bericht
Auteur
xirilius

Qnap NAS TS-212 met Asterisk

#1 Bericht door xirilius » za 02 mar 2013, 16:29

Beste Allemaal, heeft iemand ervaring met Asterisk op een NAS?

Ik ben in het bezit van een Qnap TS-212. Er is een Asterisk QPKG-pakket beschikbaar voor deze NAS, dit is een module die "met 1 druk op de knop" geïnstalleerd kan worden.

Ik heb Asterisk dus op mijn NAS gezet en de software werkt (de configuratie schermen zijn beschikbaar).
Ik heb er een beetje mee gespeeld maar heb Asterisk nog niet werkend kunnen verbinden met mijn budgetphone voip account en siemens dect voip telefoons.

Is er iemand die me (tegen betaling ***) op weg kan helpen, ik woon in Zwolle dus iemand uit Zwolle of omgeving zou handig zijn maar ik kan eventueel met NAS en dect telefoons naar iemand toe komen mits het maximaal ca. 75 km hier vandaan is. Telefonische hulp in combinatie met Teamviewer is eventueel ook welkom.

Tevens zou ik (later) graag voip hardware koppelen via USB zodat ik ook analoge telefoons en analoge lijnen kan verbinden met Asterisk. Ik heb op diverse forums gelezen dat het mogelijk is.

Ik ben ICT'er en dus bekend met routers, internet, de nas, netwerken, voip e.d. maar heb nog geen ervaring met Asterisk.

*** Ik betaal graag een leuke vergoeding van 50 a 100 euro (afhankelijk van de situatie en geboden hulp) voor de moeite, autokosten of reisgeld. Dit wordt voor mij een hobby, ik kan geen honderden euro's betalen om een voip expert in te huren.

Plaats reactie