"Het nummer dat u heeft gekozen reageert niet"

Stel hier uw vragen over de configuratie van uw VoIP hardware
Plaats reactie
Bericht
Auteur
rrustema

"Het nummer dat u heeft gekozen reageert niet"

#1 Bericht door rrustema » za 22 jun 2019, 20:22

Hi,

Ik heb een Free Mobile abo voor mijn iPhone en ik kan plots niet meer bellen. Telkens een Nederlandse damesstem die gelijk zegt "Het nummer dat u heeft gekozen reageert niet, probeer het later opnieuw." en een andere damesstem "The number you have dialed is not responding, please try again later." En dan wordt de verbinding verbroken.

Het enige dat ik zelf heb veranderd is dat ik mijn iPhone heb hersteld van een oude backup afgelopen dinsdag. Maar woensdagavond heb ik nog een lang telefoongesprek gevoerd. Op donderdag was ik denk ik niet bereikbaar want ik ontving een voicemail van iemand via e-mail. Dat heb ik ingesteld voor als ik niet opneem en iemand het geduld heeft om tig keer over te laten gaan.

Op vrijdag verwachtte ik een belangrijk telefoontje, maar ik ontving niks...

Overigens werkt SMS wel, hoewel dat ook via Messages kan zijn gegaan omdat ik het naar iPhones stuurde.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? En hoe krijg ik middenin het weekend hulp van Budgetphone?

ab_m_g

Re: "Het nummer dat u heeft gekozen reageert niet"

#2 Bericht door ab_m_g » zo 23 jun 2019, 21:32

Het weekend is al bijna voorbij...
In ieder geval mailen naar Budgetphone (info@budgetphone.nl). Op het forum reageren ze in de regel niet.

Heb je al geprobeerd het account opnieuw in te stellen op de iPhone en/of met een softphone op de computer, Mac, gecontroleerd of het account werkt?

rrustema

Re: "Het nummer dat u heeft gekozen reageert niet"

#3 Bericht door rrustema » ma 24 jun 2019, 09:06

Kreeg om 9:00 op maandag na het weekend antwoord: "Kunt u het nogmaals testen of het nu wel werkt?"

En het werkt weer. Het blijft mysterieus, ben benieuwd wat het was.

Plaats reactie