Kon geen 112 bellen

Stel hier uw vragen over de configuratie van uw VoIP hardware

Kon geen 112 bellen

Berichtdoor thomasamsterdam » Za 11 Mrt 2017, 16:45

Ik kon 30 min geleden geen 112 bellen met mijn handset Gigaset 685IP aangezien het spoed was heb ik mijn mobiel gepakt.

Hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen ik wil wel gewoon kunnen bellen als er spoed is met mijn dect telefoon.
Ik heb meerdere voip toestelen DE700IP en DE410 Maar ja het was spoed dus ik heb mijn mobiel gepakt en ik moet ja ook mijn ogen op de situatie houden ipv dat ik met een vast toestel ga bellen.

Moet ik dan toch mijn dect op de voip van kpn aansluiten als backup?
thomasamsterdam
 
Berichten: 7
Geregistreerd: Di 30 Jun 2015, 11:27

Re: Kon geen 112 bellen

Berichtdoor ab_m_g » Zo 12 Mrt 2017, 12:36

Het is eerder aan de orde geweest op het forum. Er waren toen ook ervaringen dat 112 niet bereikbaar was.
Budgetphone beweerde: Natuurlijk werkt 112 wel via u aansluiting bij Budget Phone.

Maar je ziet in het vervolg van het topic, dat dat niet voor iedereen geldt. Soms is er een audio probleem, alarmcentrale hoort jou wel, maar jij hen niet.
Punt is dat je het niet kan testen.

Kan je via kiesregels (dialing rules) je uitgaande 112 oproep via KPN laten lopen? Tenminste, ik begrijp dat je KPN internet en bellen hebt?
ab_m_g
 
Berichten: 739
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 23:01
Woonplaats: Midden van het land


Terug naar Problemen en oplossingen VoIP

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 1 gast

cron