Kunnen niet uitbellen

Stel hier uw vragen over de configuratie van uw VoIP hardware
Plaats reactie
Bericht
Auteur
JvR

Kunnen niet uitbellen

#1 Bericht door JvR » do 02 mar 2017, 20:12

De gehele dag kunnen we niet uitbellen, wel gebeld worden. Ik zie nergens dat er een storing is. Heeft er iemand meer last van?

JvR

Re: Kunnen niet uitbellen

#2 Bericht door JvR » do 02 mar 2017, 20:17

We hebben wel internet en televisie en we krijgen ook een kiestoon maar na het kiezen van een telefoonnummer krijgen we de bezettoon.

ab_m_g

#3 Bericht door ab_m_g » do 02 mar 2017, 23:27

Ik raad je aan Budgetphone te mailen. Ze reageren vrij snel; het forum beantwoorden ze niet, is mijn ervaring.
Zelf bel ik niet uit met BP en kan er niets over zeggen. Als BP uitsluitsel geeft is beter dan dat je nu instellingen verandert die hoogstwaarschijnlijk goed staan.

Wat je kan controleren is op het portal of je modem geregistreerd is. Maar dat moet wel, je kan immers opgebeld worden.

Je kunt in de Linksys Line1 - Proxy and registration - Register Expires: veranderen naar 60.
Je kunt vooraf al testen of het hier iets mee te maken heeft, door het modem even opnieuw op te starten. Kun je dan wel uitbellen?

Kun je via een andere provider uitbellen?

Zo maar wat invallen. Hoop dat er wat bij zit. Succes!

JvR

#4 Bericht door JvR » vr 03 mar 2017, 11:50

Inmiddels is probleem door BP netjes opgelost. Jammer dat we geen communicatie hadden en gisteren pas laat, na kantooruren, door hadden dat er een probleem was met uitbellen.
Deze ochtend konden we in no time weer uitbellen.

JvR

#5 Bericht door JvR » vr 03 mar 2017, 11:51

ab_m_g schreef:Ik raad je aan Budgetphone te mailen. Ze reageren vrij snel; het forum beantwoorden ze niet, is mijn ervaring.
Zelf bel ik niet uit met BP en kan er niets over zeggen. Als BP uitsluitsel geeft is beter dan dat je nu instellingen verandert die hoogstwaarschijnlijk goed staan.

Wat je kan controleren is op het portal of je modem geregistreerd is. Maar dat moet wel, je kan immers opgebeld worden.

Je kunt in de Linksys Line1 - Proxy and registration - Register Expires: veranderen naar 60.
Je kunt vooraf al testen of het hier iets mee te maken heeft, door het modem even opnieuw op te starten. Kun je dan wel uitbellen?

Kun je via een andere provider uitbellen?

Zo maar wat invallen. Hoop dat er wat bij zit. Succes!
Bedankt ab_m_g !

ab_m_g

#6 Bericht door ab_m_g » vr 03 mar 2017, 23:13

Geen dank!
Fijn dat het zo snel opgelost is door BP en fijn van je melding daarvan.

Groeten, Ab

Plaats reactie