Kunnen niet uitbellen

Stel hier uw vragen over de configuratie van uw VoIP hardware

Kunnen niet uitbellen

Berichtdoor JvR » Do 02 Mrt 2017, 20:12

De gehele dag kunnen we niet uitbellen, wel gebeld worden. Ik zie nergens dat er een storing is. Heeft er iemand meer last van?
JvR
 
Berichten: 31
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 22:43
Woonplaats: In het zuiden van ons land op de grens met België.

Re: Kunnen niet uitbellen

Berichtdoor JvR » Do 02 Mrt 2017, 20:17

We hebben wel internet en televisie en we krijgen ook een kiestoon maar na het kiezen van een telefoonnummer krijgen we de bezettoon.
JvR
 
Berichten: 31
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 22:43
Woonplaats: In het zuiden van ons land op de grens met België.

Re: Kunnen niet uitbellen

Berichtdoor ab_m_g » Do 02 Mrt 2017, 23:27

Ik raad je aan Budgetphone te mailen. Ze reageren vrij snel; het forum beantwoorden ze niet, is mijn ervaring.
Zelf bel ik niet uit met BP en kan er niets over zeggen. Als BP uitsluitsel geeft is beter dan dat je nu instellingen verandert die hoogstwaarschijnlijk goed staan.

Wat je kan controleren is op het portal of je modem geregistreerd is. Maar dat moet wel, je kan immers opgebeld worden.

Je kunt in de Linksys Line1 - Proxy and registration - Register Expires: veranderen naar 60.
Je kunt vooraf al testen of het hier iets mee te maken heeft, door het modem even opnieuw op te starten. Kun je dan wel uitbellen?

Kun je via een andere provider uitbellen?

Zo maar wat invallen. Hoop dat er wat bij zit. Succes!
ab_m_g
 
Berichten: 744
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 23:01
Woonplaats: Midden van het land

Re: Kunnen niet uitbellen

Berichtdoor JvR » Vr 03 Mrt 2017, 11:50

Inmiddels is probleem door BP netjes opgelost. Jammer dat we geen communicatie hadden en gisteren pas laat, na kantooruren, door hadden dat er een probleem was met uitbellen.
Deze ochtend konden we in no time weer uitbellen.
JvR
 
Berichten: 31
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 22:43
Woonplaats: In het zuiden van ons land op de grens met België.

Re: Kunnen niet uitbellen

Berichtdoor JvR » Vr 03 Mrt 2017, 11:51

ab_m_g schreef:Ik raad je aan Budgetphone te mailen. Ze reageren vrij snel; het forum beantwoorden ze niet, is mijn ervaring.
Zelf bel ik niet uit met BP en kan er niets over zeggen. Als BP uitsluitsel geeft is beter dan dat je nu instellingen verandert die hoogstwaarschijnlijk goed staan.

Wat je kan controleren is op het portal of je modem geregistreerd is. Maar dat moet wel, je kan immers opgebeld worden.

Je kunt in de Linksys Line1 - Proxy and registration - Register Expires: veranderen naar 60.
Je kunt vooraf al testen of het hier iets mee te maken heeft, door het modem even opnieuw op te starten. Kun je dan wel uitbellen?

Kun je via een andere provider uitbellen?

Zo maar wat invallen. Hoop dat er wat bij zit. Succes!


Bedankt ab_m_g !
JvR
 
Berichten: 31
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 22:43
Woonplaats: In het zuiden van ons land op de grens met België.

Re: Kunnen niet uitbellen

Berichtdoor ab_m_g » Vr 03 Mrt 2017, 23:13

Geen dank!
Fijn dat het zo snel opgelost is door BP en fijn van je melding daarvan.

Groeten, Ab
ab_m_g
 
Berichten: 744
Geregistreerd: Ma 17 Jan 2011, 23:01
Woonplaats: Midden van het land


Terug naar Problemen en oplossingen VoIP

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Er zijn geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron