Siemens N300A IP

Stel hier uw vragen over de configuratie van uw VoIP hardware
Plaats reactie
Bericht
Auteur
turboton623

Siemens N300A IP

#1 Bericht door turboton623 » di 06 nov 2012, 21:06

SInds een paar maanden is mijn internetprovider Ziggo geworden.
Ik heb toen een siemens N300A IP gekocht voor mijn voip telefonie.
Als ik gebeld word heb ik perfecte geluid en kan degene die ik bel mij goed verstaan.

Alleen als ik gebeld word dan word de beltoon heel raar afgebroken. Zeg maar halverwege de beltoonmelody. terwijl deze vroeger gewoon doorging. De tweede en daarop volgende beltonen worden ook afgebroken.

Ik heb hier met siemens contact over gehad en die dachten dat ik misschien de flashtijd moet gaan aanpassen.
Alleen ik kan niet vinden wat de flashtijd moet zijn bij budgetphone. En als ik inlog in de webpagina van de N300 dan kan je de flashtijd enkel aangepast worden voor de vaste telefoonlijn.
Ik heb de instellingen gebruikt zoals deze staan op de website van budgetphone bij de gigaset.

Hopelijk weet iemand van jullie een oplossing.

Ik heb de cisco modem met wifi waarbij de routerfunctie is uitgeschakeld.
Als router heb ik de sitecom wl 351 ziggo versie (helaas) voor de router functie en de wifi
Daarop heb ik de N300A IP aangesloten.

Hopelijk is mijn probleem goed omschreven. Vind het zelf lastig om dit goed te omschrijven.
Via google heb ik nog niks kunnen vinden zowel op flashtijd ziggo als budgetphone.

Met vriendelijke groet,

Ton

ab_m_g

Re: Siemens N300A IP

#2 Bericht door ab_m_g » di 13 nov 2012, 00:09

Hoi Ton,

Niemand heeft nog geantwoord...

Kun je verschillende belmelodieën instellen? Bijvoorbeeld een anderre voor het vaste netwerk dan voor internet telefonie?

In sommige apparaten kan dat, bijvoorbeeld een SPA...

Staat het toestel op Nederland ingesteld? In andere landen geldt een andere ring cadence en ook andere tonen voor een een oproep, ingesprek enz.

Vr.gr. Ab

suus62

#3 Bericht door suus62 » vr 01 mar 2013, 00:31

Ik heb een perfect werkende N300A IP met Ubee modem van Ziggo.
Wellicht kan ik je (alsnog) van dienst zijn.

bjarn

#4 Bericht door bjarn » di 08 nov 2016, 17:28

Uit de handleiding van deze telefoon begrijp ik dat de standaard flashtijd in Nederland kort is.

Plaats reactie